Медиа-скандал: в Би-Би-Си утверждают, что «Украинская правда» их оклеветала

"Хвиля"

В частности ВВС опровергает утверждение в распространенной сегодня УП информации, что это СМИ принимало участие в PR-компании для промоушена первого заместителя Генпрокурора Рената Кузьмина в британских СМИ, оплаченной Партией регионов.

В ВВС утверждают, что никогда и никаким образом не выполняют «никаких заказов от каких-либо политических партий или пиар-служб».

Приводим полный текст заявления ВВС-Украина на языке оригинала:

«ВВС Україна наголошує на тому, що керується у відборі та публікації інформації виключно інтересами своєї аудиторії, а також високими редакційними стандартами ВВС. Ми жодним чином не виконуємо жодних замовлень від жодних політичних сил чи піар-служб.

30 березня інтернет-видання «Українська правда» опублікувало статтю, в якій повідомлялося, що ВВС Україна начебто співпрацювала з піар-агенцією Burson-Marsteller UK. Приводом для наклепу на ВВС Україна стало інтерв’ю заступника генпрокурора України Рената Кузьміна під час його перебування в Лондоні.

«УП» пише, що Associated press та ВВС Україна опублікували інтерв’ю Кузьміна, і, «за інформацією «Української правди», штаб-квартири обох редакції отримували листи Burson-Marsteller UK і узгоджували з ними графік зустрічей».

Редакція ВВС Україна офіційно заявляє, що опублікована інформація є наклепом. ВВС Україна не співпрацює з жодною піар-агенцією і не виконує політичних замовлень. Наша редакція не отримувала від названої піар-агенції жодних листів.

Так само не отримували ми жодних запитів про те, чи надходив нам лист від піар-агенції, від автора публікації Мустафи Найєма.

Інтерв’ю з Ренатом Кузьміним відбулося після того, як до лондонського офісу ВВС Україна зателефонував перший секретар Посольства України у Великобританії Ростислав Огризко. Він запитав, чи буде нам цікаво записати інтерв’ю з Ренатом Кузьміним, і ми погодились.

Перед записом інтерв’ю не узгоджувались жодні питання, ВВС Україна не отримувало жодних настанов від жодної організації. Наше інтерв’ю широко цитувалося в українських та зарубіжних ЗМІ. більше того, це інтерв’ю, а також і новини, написані на його основі, розмістила на своєму сайті і «Українська правда», яка офіційно є медіапартнером ВВС Україна.

Ми вимагаємо від редакції «Української правди» та автора публікації Мустафи Найєма вибачень за наклеп та поширення неправдивої інформації про ВВС Україна, а також офіційного спростування поширеної неправдивої інформації».




Комментирование закрыто.